ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالیرتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟
سرخط خبرها

وزیر اقتصاد: مشکلات مالیاتی و گمرکی مرند و جلفا تا هفته آینده حل می‌شود (۲۰ خرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۸۳۸۵
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
وزیر اقتصاد: مشکلات مالیاتی و گمرکی مرند و جلفا تا هفته آینده حل می‌شود (۲۰ خرداد ۱۴۰۲)
وزیر اقتصاد گفت: به عنوان نماینده دولت، مشکلات گمرکی، مالیاتی و بانکی مرند و جلفا را پیگیری می‌کنم و پروژه‌های نیمه تمام نیز با سرعت بیشتری تکمیل خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه بازدید از پروژه‌های مرند گفت: در حاشیه دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به آذربایجان شرقی بنده به عنوان نماینده دولت هم با فعالان اقتصادی و هم با مدیران منطقه در شهرستان‌های مرند و جلفا گفتگو‌های بسیار خوبی داشتیم.

سید احسان خاندوزی افزود: برخی از پروژه‌های مهم در سطح استان و بلکه پروژه‌های ملّی ناظر به منطقه مرند و جلفا است؛ هم موضوع مربوط به آبرسانی از جلفا به مرند و تبریز که جزو پروژه‌های مهمی است که قرارگاه مشغول است و موانعی در حوزه تامین مالی آن وجود داشت و مقرر شد تا با سرعت بالاتری این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: درباره شبکه آبرسانی کشاورزی که مربوط به دشت قره‌بلاغ بود دیروز از نزدیک بازدیدی صورت گرفته که این اتفاق موجب خشنودی کشاورزان منطقه شده و افزایش میزان برداشت محصولات کشاورزی را در منطقه به دنبال داشته است.

خاندوزی گفت: فعالان حوزه شهرستان مرند مشکلات حوزه مالیاتی و گمرکی خود را مطرح کردند که مقرر شد طی هفته آینده با همکاری اداره کل مالیاتی استان مشکلات مرتفع شود و هم در حوزه جلفا و منطقه آزاد ارس که یکی از قطب‌های صنعتی شمال غرب کشور هم محسوب می‌شود، مسائل و مشکلات مطرح شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: امیدواریم با حل این مسائل و برخی از موارد دیگر از جمله تسهیلات ترجیحی چه در قالب تبصره ۱۸ و چه در قالب بقیه کمک‌هایی که شبکه بانکی کشور باید انجام دهد، این پروژه‌ها به بهره برداری برسد و توسعه این بخش‌های اقتصادی سرعت گیرد.

خاندوزی اظهار امیدواری کرد که در نتیجه اقدامات انجام شده در جهت رشد شاخص تولید هم در شعار امسال و هم سالهاست که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده موثر واقع شود و همچنین شاخص اشتغال که یکی از مهمترین نیاز‌های منطقه است نیز بهبود یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->